Ваш кошик
У вашому кошику більше немає товарів
Компанія Terner Group намагається бути максимально гнучкою та зручною для своїх клієнтів.
Оплату за замовлення можна здійснити кількома зручними для Вас способами:
- Готівкою. При отриманні на нашому складі у м. Дніпро, м. Київ та м. Ужгород; Або при отриманні замовлення кур'єром;
- Банківська картка. Номер картки для оплати замовлення можна отримати у свого менеджера. Найчастіше використовується банківська картка Приват Банку. Важливо! Замовлення відвантажується зі складу лише після підтвердження оплати бухгалтером;
- Накладений платіж. При отриманні у відділенні служби перевізника Нова пошта. Нова пошта стягує додатково комісію 20 грн. + 2% від загальної суми;
- Безготівковий розрахунок без ПДВ від ФОП. Рахунок на оплату можна отримати у свого менеджера. Важливо! Замовлення відвантажується зі складу лише після підтвердження оплати бухгалтером;
- Безготівковий розрахунок із ПДВ від ТОВ. Рахунок на оплату можна отримати у свого менеджера. Важливо! Замовлення відвантажується зі складу лише після підтвердження оплати бухгалтером.
Дякуємо, що обрали компанію Terner Group!