Компанія Terner Group намагається бути максимально гнучкою та зручною для своїх клієнтів.

Оплату за замовлення можна здійснити кількома зручними для Вас способами:

  1. Готівкою. При отриманні на нашому складі у м. Дніпро, м. Київ та м. Ужгород; Або при отриманні замовлення кур'єром;
  2. Банківська картка. Номер картки для оплати замовлення можна отримати у свого менеджера. Найчастіше використовується банківська картка Приват Банку. Важливо! Замовлення відвантажується зі складу лише після підтвердження оплати бухгалтером;
  3. Накладений платіж. При отриманні у відділенні служби перевізника Нова пошта. Нова пошта стягує додатково комісію 20 грн. + 2% від загальної суми;
  4. Безготівковий розрахунок без ПДВ від ФОП. Рахунок на оплату можна отримати у свого менеджера. Важливо! Замовлення відвантажується зі складу лише після підтвердження оплати бухгалтером;
  5. Безготівковий розрахунок із ПДВ від ТОВ. Рахунок на оплату можна отримати у свого менеджера. Важливо! Замовлення відвантажується зі складу лише після підтвердження оплати бухгалтером.

Дякуємо, що обрали компанію Terner Group!

Товар додано до списку бажань
Товар додано до порівняння

Працюючи з цим сайтом, ви даєте свою згоду на використання cookie-файлів сервісів Google. Це необхідно для нормального функціонування сайту, показу цільової реклами та аналізу трафіку. Статистика використання сайту відправляється в Google Детальніше